2008年11月1日

四個月後再上鳳凰

自六月上過鳳凰山之後,都已經有四個月的時間,今次本來約左好多人,最後淨番五條佬上山去。哈佬喂的夜晚,萬里無雲…放工果陣見到夕陽的天空都好靚。十一點三同2Ming搭車入東涌,十二點入到去,先買野食整備一番,之後點三搭最後一班車去伯公坳。一落車見到成班人係山腳,初初仲以為係黎露營,結果後尾先知佢地全部都係黎行山@@。

初初天空好靚,仲以為十一月第一日的日出會好靚架。

呢到係山腳影既,影影下,本來以為會露營的一大班人,就開始上山。為左追趕,於是收起腳架,加快步速,向山上進發,當過左佢地果陣,因為我行得太快,攪到大家要抖一陣,係星空下抖左三四個字,之後就俾佢地過左。不過當我地慢慢行到一半果陣又過番佢地。

越行越高越大風,霧亦都開始大,其實係走進了雲的中間,能見到亦越黎越低,當Donald係前面行快幾步,我已經見唔到佢,當我行快幾步,又唔見左2Ming,大家都以ACK黎溝通,不過有幾次真係好鬼遠,要嗌好大聲先聽到。不過好在未去到申手不見五指的階段,當前後無人,只能聽到風聲的感覺,真係好似打緊恐怖Game咁。間唔中行行會見到高處閃左一下…初初以為係閃光燈,不過過左最後一班人仍能見到,果陣都估可能係閃電…都幾驚架,好在都無事發生。最後我地係四點九左右上到去。

太大霧喇,無乜好做,煮個麵充饑。之後係寒風下一直坐到六點半的日出時間,但係霧都係唔散。

所以就早D落山,不過前路都係見唔到底的山路,好在行左唔係好耐,八點幾就行到落昂平。

跟手就搭的士返東涌,係東涌食左個大家樂早餐。

結果都係睇唔到日出,不過咁樣行一次都幾爽,上次第一次上去就見到都幾好彩,雖然大家都話唔係最靚的日出。

2 則留言:

sHarOn 說...

好似好危險咁!!!

阿達 說...

都幾架~~但係原來慢慢上係唔太攰囉