2008年10月26日

Walk For Nature@ Mei Po

今日又出去喇~十一點半就去到上水,準備搭車入米埔參加Walk For Nature。一行五人搭左一架可以坐到六十人的大巴…成車得我地五個人。十二點半入到去米埔,先拎左水同毛巾,再影埋相咁就出發。從來未入過米埔,細個的時候就聽得多,一直都幾想入去,今次有機會,就參加左,多謝Kimmy發起呢次活動。起步果陣總覺得我地係最遲出發,亦擔心會唔會唔夠時間行,不過問左之後就知無限時,於時都慢慢咁行…係入口果邊周圍都見到呢D斬左的樹,或者樹都有病,見到切口入面都係空心。

一路上風景都好好,天氣亦都唔錯,係有少少煙霞,係米埔入面行,周圍都係一D河同埋魚塘。


沿路都有好多牌話俾你知,呢D係乜野,仲有Check Point介紹今次活動的目的,講左好多關於保育的野,原來食的海鮮都會唔環保架…

一路上有好幾間觀鳥屋,睇到的雀仔,當然比濕地公園多好多,而且義工會Zoom去一D比較少見的雀仔講解,沒有長鏡,所以唔影雀仔,去到果個位即使有支300隻雀都唔會好大。有時行過間唔中都會見到蝴蝶飛過,咁啱有隻停左係塊葉到…


行左大約兩個鐘,我地經過左一個好多蓮花的湖,我地邊行邊影,又睇埋雀仔,經常俾人超前。

Check point的攤位,我地好認真咁玩架,我係無幫條魚改名。十二點幾開始行,行到差唔多四點半,我地先行到最後一個Check Point,都幾攰,大家都無食野行左咁耐,仲要之前果日踩單車,不過感覺非常好,可以見到好多雀仔,同埋周圍都好靚。如果天氣更好,應該會仲靚。放晒D相入去呢到有興趣可以入去睇睇…

2 則留言:

circle 說...

本來我都打算去的! 不過約唔成 /.\

阿達 說...

唔緊要...
好似可以就咁去到...再俾一百蚊申請Permit