2008年5月2日

洗CCD

前日拎起部D60,一影之下發現…相片中多了幾點,fo遠野fo近野,Zoom遠zoom近,粒點的位置都係唔變,再變下個光圈,大光圈下黑點Blur左,好似有黑斑咁,小光圈到到f36,就見到成粒野痴左係到咁,問左好多人,多謝大家的意見…最後今日Lunch果陣拎左上Nikon的顧客服務中心到Check…

好在Lunch上面一個人都無,唔駛等,一同個Staff講有點點,佢就問係咪灰灰地咁,俾埋相佢睇,二話不說就指係CCD污漕,買左才一個月,唔駛錢洗CCD,因為要等45分鐘,所以放左工先上番去拎。為免放工多人,個Staff係咁講的,六點走…Hmm…幾乎係最早走果個,結果上到去都係無人。試下部機,特登再用f36,發現點的位置變左@@,不過係少左ge,問佢可唔可以再洗,出返黎,又有兩粒,雖然人地就快收工,但係…再洗,個Staff話我用咁細光圈check,不過都再幫我洗,最後出黎有粒佢話係Filter到話洗好麻煩,啱啱係佢地的收工時間,免為其難拎番部機就走…不過如果唔係用咁細光圈都唔會見到ge…

返黎果陣搭巴士,有個印度的小朋友…唔其實應該係初中生問我借電話,係巴士到,借左唔會走左去吧,有著香港人都有的想法,借左俾佢用,Touch Screen佢唔識用,教埋佢用,不過佢打出去果陣打埋133,我諗無乜小朋友咁醒吧…之後係巴士到Liu我講野,哈…

沒有留言: