2008年5月3日

新住客

最近中間果層賣左出去,銀主盤一減再減78萬,700尺,十年樓,初初以為係一對老夫婦住,結果租左俾人,有一對好後生的男女租左,睇個樣仲後生過我,Hmm…佢地養左隻狗,每日我返黎都隔門吠我…

話說我成日都唔係屋企,早返工,夜收工,住係地下果家人都幾乎未見過我,琴日出去同屋企人食飯,佢地先至見到我,因為我同我細佬一樣高,或者應該係佢高過我,佢地差d叫左我係佢,不過而家應該認得…Anyway佢屋企果兩隻狗,我就日日都見…

見到地下果家人,其實都見埋搬黎無耐的租客,我mom叫我叫佢李生,還覺得滿奇怪的介紹,因為看上去佢細過我咁,佢的伴侶我又無理由叫李太=.=…最後佢都無講自己叫乜,不過住係地下屋主個女突然介紹自己…我先醒起我都未講自己叫咩=.=。

沒有留言: