2008年2月29日

動物

今日放工過左尖咀還Modem,好在帶埋條LAN線去,原來無LAN線要罰千二蚊,唔知咩道理…返番屋企都九點…一路行返去,雖然平時都有好多狗周圍走,不過頭先行到小巴站果邊,有隻狗係草叢衝左出黎,見到我就縮番入去,望真D佢…見到…佢有對好粗的眉…仲打左眼影=_=唔知係太黑我睇錯,定係佢真係俾人整蠱,一見到我望佢就頭Dup Dup咁,真係可憐…雖然係咁,當然……唔理佢繼續行,當行到屋企樓下…搵緊鎖匙開門果陣,有隻貓行左過黎,係我身邊兜園,邊叫邊埃住我隻腳@@,我一打開門…佢就衝左上屋企,當自己屋企咁@@,不過佢見到我Mom就即刻走番轉頭,坐係樓梯唔走,最後要用鎖匙引佢先出番去,或者周圍D狗係咁吠,佢好不安掛,不過佢本身有個項圈,又有噹噹,應該都有人養GE…

2 則留言:

circle 說...

> 無LAN線要罰千二蚊..
crazy... 咩 ISP 咁惡 -_-

> 佢有對好粗的眉…仲打左眼影
梗係頭 dup dup la 俾人咁整估 XD

> 有隻貓行左過黎,係我身邊兜園,邊叫邊埃住我隻腳
ha, 真懂撒嬌

sHarOn 說...

...突然好驚tim...咁多狗 =.="