2007年8月4日

Wii

今日終於都買Wii了,價錢在預算之內,本來諗住第一個月出糧就買,不過剛去完旅行,仲有出半個月糧,扣扣埋埋都唔係淨好多,最後都係等多一個月,好在機價唔貴,貴的反而係一Set手制,第一隻Game就玩SD Gundam流星鎚果隻,真係好正,玩到手到攰晒,不過係玩的同時發現…我一開部Wii,我就上唔到網,因為我用緊和記Wireless,個Wireless的receiver放左係Wii附近,一個用Wireless一個用藍芽,估唔到咁都會撞囉=.=,結果要放個Wireless Receiver入房,不過放左入去,好似收得好左,條線快左,玩Wii又影響唔到,真係非常好。不過以後我就會更易經常被Penetrate power強的Wireless穿過…

2 則留言:

sHarOn 說...

唔好... 唔好... 唔好比我見到....



心癢癢好想買呀~~~
不過無錢...
旅行之後仲未走出財赤!!!!

阿達 說...

買la 買la 快d 買la