2007年7月7日

重覆日子

今日係零七年七月七號,除左七七事變,應該無乜大事發生過,還記得上年係零六年六月六日去影身份證相,身份證上永遠印住果日的日子,代表魔鬼的日子…除非我唔見左。

這兩天工作很悶,要係Perl改的野都差唔多改晒,要暫時放慢腳步,開始寫Requirement Spec,有同事行過見到我整緊份Spec,讚我,雖然係讚我,我諗緊做Spec都讚?心裡面有好幾個問號,手頭上的資料唔多,寫Project Objective都唔知點寫,而家都只係聽PM講Cap左D要做俾佢的Screen放係入面做Function Requirement,心裡的問號又出現,既然係要簽呢份Requirement,然後跟呢份黎做,我Cap果D Screen又係做好的System Screen Cap,咁咪即係話俾佢聽我做完?唔知份Requirement為乜,不過俾得我做,應該唔多重要吧…不過最重要的係個Word用緊2000,我用緊的Mouse無Scroll,Keyboard亦是壞壞地的,Set Caption, Index, Heading 果陣唔太方便,由於Ram又有D問題,Screen Cap太多果陣一Hand機,個Word自己閂左,我開番變左Read Only,留低左個永遠Delete唔到的File係Desktop,因為我Acc無Admin Right =.=。

星期六工作半日,還好仲有半日可以出去行下,買了禮物,交差了,Thanks Donald陪我出黎幫眼。回到屯門,同胡子食完飯,就返屋企。呢排都夜左返屋企,睇黎要Adjust下個放工時間,襯我仲得閒的時候…

2 則留言:

circle 說...

本來諗住 07-07-07 07:07:07 起身十寫個 blog, 但太早了, 下年 08-08-08 08:08:08 再試試 :D

阿達 說...

我又無咁諗過哈...但下年可以一試...