2007年7月5日

工作小記

今朝搭地鐵果陣撞到HSBC果陣個Boss,我係佢後面,隔住左個人,結果我無同佢say到hi佢就落左車,不過我每日應該係同佢搭同一班地鐵返工…

返到公司,琴日走果陣閂左部機,今朝Boot左幾次先入到Windows,每次Boot機佢唔係自己入左Bios,就係Detect唔到Secondary Slave,明明Secondary Master都無野,但總係Load到果個位就停左,又唔係咁想拆開部機睇,雖然個機箱向來都係甩ge…不過Boot多幾次就入到Windows,明明有1Gb RAM,但唔閂部機用兩日就Hand晒,局住兩三日就Boot幾次=.=,早返到公司就做呢樣野。

呢兩日公司黎左兩部Sun的Solaris,要試晒兩部機,一開就好似開車咁,本身我坐緊個位隔黎有部已經好嘈,而家仲嘈,結果D同事用紙皮箱"COME"住部機…

6 則留言:

sHarOn 說...

返工實在太悶...搞到去自己space睇完又去你個到睇然後來到呢到再留返個msg...
但其實我又好忙架wor

阿達 說...

咁有心偷懶黎留言…XD 前排打開本相簿先發現我差你錢…

Vinna 說...

你要玩Solaris la~~
想無咁嘈...其實可以開機箱拆左幾個風扇就ok架la..
但你果2部係咩model呀?
有d唔係話拆就拆既

sHarOn 說...

而家仲有心... 救完火訓唔著周圍上網搵野睇... d錢下次見到記得先啦~ 我都唔記得lu~ btw...HTML Sandbox可唔可以改名??唔用Sandbox 先 =P

阿達 說...

果兩部機係俾客Ga 唔拆得Ga
And 我睇人玩我玩緊另一D野

阿達 說...

已經將個SandBox改左名...
唔記得改Je,的確Sandbox...會令人諗起MKS...或者工作...
既然訓唔著慢慢救Ma...