2007年7月24日

怱忙

今天還真是沒有太多時間,上午與PM一齊同Client Phone Conference左一個鐘,Requirement大執,又要Test番D Program,食飯果陣約左口水係鰂魚涌食飯,搭到去果邊用三個字,又要準時返番去,食左半個鐘就返過去,之後做左無耐野,就落Client到改番D琴日Call 唔到的Program,幸好改到,改到四點左右就要Dem俾佢睇,係呢個時候佢地襯無PM,又想我試野,多口講左樣野可以做,之後佢又想做到其他野,話做唔到,佢問我有冇Suggestion,我都係第一次用個System,真係唔知點答佢,最後又要再試D野,對住兩個Client,又唔可以應承佢一定得,唯有成日話試下先…之後四點九左右,佢地再去睇Production,俾佢地發現左有樣野要Set但上手又無Set,真係唔知俾咩反應佢,但又要幫佢Check野,仲要趕份Spec,佢地又以為份Spec係我PM寫,但係其實係我寫,又唔可以出聲=.=。Anyway都可以係Client到五點走,趕得切。


BTW,昨日收到個幾得意的匙扣…

沒有留言: