2007年7月23日

方向

很想很想找個方向,感覺到自己墮後,工作上沒進展,經常不知道下一步應做些甚麼,不知道每行一步的結果,亦不知道有甚麼突發的事情又要發生,至少也希望有個指引。就只是看了一份Doc,就變成專業,今天Client的Production突然死了,係我入完License行個Testing Server,個Production就停左,被懷疑,雖然好正常…還真是有點怒,亦無奈,因為明明是兩個Server,之後又問我解決辦法,因為我是專業人士,只知唔可以攪佢Production的野,打番去問,只知道Confirm左係唔關我事就Ok了,至於Solution,只好跟住Error Description俾Suggestion佢,佢惦點都好過我惦,攪惦左就好似無事咁,雖然大慨知發生咩事,但不太肯定叫他這樣做是否安全,再打番去問,知道攪惦,就好像不太理會,盡管公司那邊也不知發生甚麼事,究竟,都唔知咁做有冇錯…也許工作便是如此。

4 則留言:

sHarOn 說...

返工係咁架啦
初初會覺得好confuse又好掛住讀書既日子
耐左就會盲目

至於乜野叫耐左就因人而異...
我仲日日掛住讀書既日子

阿達 說...

我又無乜點掛住讀書…
最多係掛住個Hall je…

只係個Project 個PM好耐無理,
Requirement又係我寫,進步我Control
我覺得無方向...

Doanld Tong 說...

我好掛住讀書呀,好掛住讀書期間吃喝玩樂的日子!

方向,是要自己給自己定下的。

阿達 說...

我落左莊之後都無乜方向 哈哈..