2009年2月28日

廣州長隆一天遊

今日上左廣州,去長隆歡樂世界,約好了八點三係上水等,不過八點半左右先出發。本來諗住搭九點四班和諧號上廣州,但係不慎我買錯飛,攪到走左班車,好在可以搭下一班,不過要開車之後先安頓好坐位,因為要空位先坐得。

十一點半左右去到樂園,天色陰陰沈沈,不過唔緊要,唔係黎睇風景,這是係門口影的大合照,因為俾部機人地影,但係又唔識用,要等胡子部機張合照。

一開始真係唔知玩乜好,所以去玩左無咁刺激的野先,除左果個貌似俾細路仔玩的墨西哥草帽之外。雖然係咁,呢個都唔好睇小,真係升得好高,隔黎又起左D好近的野,攪到好似差D撞埋去咁。

之後玩了碰碰車,再玩飄流…玩飄流果陣因為睇少濕身的程度,所以有Kimmy、Vinna同胡子都無買雨衣,結果隻船經過水簾、水槍果陣佢地都濕晒。其實係我提議唔買的,不過最後我都買左。真係Sorry…

跟住就去左食飯,都幾難食,加上見到佢的煮食過程,都唔係食左好多,坐左一陣就再去玩過。因為啱啱食飽,所以就睇4D影院,被噴到成面水,又俾人篤背脊,然後又玩左陣碰碰船先,之後就去左玩呢個喇,垂直過山車,不過無點影到佢垂直果Part,呢個真係好正,因為未玩過,加上垂直果Part好刺激,呢個真係最值得玩。

玩完呢個,就去左玩摩托過山車,我同2Ming坐車頭,真係好似渣車咁,好快好快,但係實在太快,話咁快就玩完。跟住迫左貓貓玩個輕KAN D的過山車,等埋胡子同Kimmy玩個大攞錘之後就離開樂園。

去左財富果邊食飯,因為唔知去邊食好,加上近火車站,所以去番上次間椰海。雖然食得比較貴,不過都幾好味丫,希望大家唔好介意,下次我會做多D Research先,去食D平D又入得口的野。

沒有留言: