2008年12月3日

香港鼎泰豐

今日同外婆出左去食飯,講左好耐,一直放假都自己出左去,所以今日就陪阿媽帶外婆出左尖咀,去左鼎泰豐,一程車,上車落車就去到果到,外婆行動不便,不能去太遠,只係我今日無問老豆借架車用。去左新港中心果間,果陣點半,無乜人,門口的待應有三個,帶位的初初諗住帶好遠,回頭見到婆婆先揀張近枱。

係香港的鼎泰豐食,其實都無諗住會好好味,小籠包比起金滿庭的,好似金滿庭好味D咁。叫左個麵、飯、小食同碟菜,個飯幾好味,麵就差D,個辣味黃瓜超辣,可見紅紅的黃瓜,食左一粒要飲飲茶…
小籠包得六個,計落要8蚊粒,真貴,最後埋單貴過係台灣食,不過服務幾好,幫你「針」醋,但係個待應太高「針」落去,彈到成張紙都係,好在唔係彈落件衫到。食完之後就搭原車返去,係到站果陣,因為婆婆行得慢,我落左車門口我阿媽先扶到佢企得起身,我回身想入番去,個車長閂門,痴線架,夾住我隻手…要叫先開番,睇都唔睇,又唔睇下有人行緊去落車,唔係大嗌佢都唔開番道門,好在佢無開車…不過都係我行得太快…

沒有留言: