2008年9月15日

宿霧之旅 第三日

今日朝早六點半起身,搭船去保和島。船程個幾鐘,一路上都係到睇戲,間唔中上下夾板影相。係隻船上面仲有D黎渡假的外國人,外國人的細路真幾得意…

到保和島果陣都差唔多食飯的時候,我地係一艘「船」上面食Lunch Buffet。食食下就到左當地土人的部落,雖然佢地講野我地聽唔明,我地講野佢地又聽唔明,不過入去影相果陣佢都會指住個Tips Box,俾左少少佢地就係咁影,因為身上無散紙… 第一次見土人,好黑,見到我地又有D緊張咁…

我地可以拎佢地支矛黎玩,玩埋佢把弓,玩佢地玩的野,係差在我地唔會俾我地玩的野佢地玩。離開左土人的村落之後,我地就坐車去朱古力山。一路上都係大片青翠的田野。

差唔多四十五分鐘的車程,先去到朱古力山,一個個山丘,好似畫公仔咁。

睇完朱古力山,就去睇眼鏡猴,全世界最細的馬騮,放係手果陣,真係成隻公仔咁,呢D唔係野生,無攻擊性,不過Vinna 唔敢掂…

睇完眼鏡猴就去渡假村Settle Down,非常棒的渡假村,除左間房之外。可以就咁行去沙灘,除手都執到白海星,周圍都係泳池。

2 則留言:

circle 說...

好鍾意土人細路o個張~

阿達 說...

如果唔係胡子教壞左佢,佢可能會自然d tim