2008年8月31日

Ricoh R8 入手

這兩天天氣大好,不過都無出去影相,因為好熱…雖然有諗過去青馬果邊影,但係睇左人地影的相,都係覺得搵日去馬灣影會仲正,所以都無去到。或者放Core果陣就過去影影。最近,俾左部Ricoh R6我細佬,變左無snap機用,得番部大機。眼見R10就出,但係同R8無乜分別,所以都心郁郁買,不過我老豆信用咭有折,琴日就買左喇…



室內影的相,同之前部R6一樣,不提也罷…因為部機白平衡係室內唔夠光果陣,都係好唔準,要Manual Set 先得,不過都係用佢黎影室外多,所以無所謂吧…

ISO 200 以上是沒有用的,不過要用到ISO 200 以上我都會用大機吧,最多咪開閃燈~雖然睇評論,大家都踩到佢一文不值,不過其實佢Focus好快!好準,但係大家都仲係話佢Focus好慢,不買咩機都係個人喜好,反正我唔係要求佢好似單鏡咁。

不過係拎番黎的第一部,俾我發現到Lens有塵囉,今朝拎左去換,睇左兩部新機先有一部係個Lens係乾淨,我知部機都係2000幾,不過個中原的Sales話,買萬幾蚊的鏡都有塵係入面架…我只好回應佢,咁果個人Check果陣一定唔買果支啦。之後換左部乜事都無,就再試下部機,係屋企試拍全黑的相果陣發現有好幾點係光,不過都係放到勁大先見到果D,再試下舊果部R6,都係一樣,不過10 megapixel,加上只售2000幾,我諗大部份傻瓜DC相機都係咁吧…

2 則留言:

circle 說...


又買新玩具玩! XD

阿達 說...

Ya ~ 不過我仲未比番錢