2008年6月30日

放假沒事幹…

這幾天也放假,本想天氣好出去影影相,不過好天與我無緣…間唔史落落雨,而且又有親戚到訪,加上細佬AL放榜,出出入入,總覺得時間過得好快,還好有充足的休息。
今朝去拎回鄉證,閒日的食飯時間去,卻時最多人的時候,企左五分鐘左右,後面多左對父子,想那對父子只企了三分鐘,竟說︰「駛唔駛等咁耐呀,上去攪六四集會咩」,往後佢個仔跑去前面撞到人地,竟跟佢父親說︰「果個人無端端撞埋去我到呀!」跟手佢唔小心踩左我一腳…雖乜野都無講,還好沒有話我無端端踢到佢。
之後就入左下白泥,經過白泥果陣見到日落,真係有D想落車…不過要入去木屋果邊整野。係果邊整野,邊整邊俾蚊針,蚊怕水都不管用,槍林彈雨間只好用蚊怕水浸死手上的蚊。以下係走果陣係下白泥村影左以下兩張,相信影咸蛋黃的人,唔會搭到去咁入吧…

最近潛左呢個彈彈波,十蚊個,很貴~真係潛一個就夠晒,不過係Mario的彈彈波,入面有Mario Galaxy的item,以下係一個彈弓菇係個波入面。細過果陣屋企都有好多,不過好多都飛晒出街…相信係不久的將來,呢個可能會飛落樓下,俾狗食左…

2 則留言:

circle 說...

彈彈波.. 我細個好鐘意儲的! 好似一兩蚊個, 好平!

sHarOn 說...

仲有乜野款?