2008年1月20日

下白泥

今朝同胡子睇左Cloverfield,被廣告玩神秘吸引,用埋張就過期的免費飛…去左屯門間UA睇,晏晝去睇,得幾丁友係入面,始終比隔黎果兩間戲院貴,無人咁仔。戲的內容不多講,只覺得有幕好嘔心…同埋會睇到頭暈,不過都好好睇,咁的片咁的拍攝手法非常新鮮。


然後再去下白泥的木屋仔果邊同屋企人食飯,五點幾入到去無乜野做,同兩隻狗仔去散步,唔係市區,帶狗散步唔駛狗帶,我一路行佢一路跟,有時佢跑去前面等我,想帶我行佢條路咁= =,可惜好多地方得狗先入到,見我唔入就跟番我後面…不過最後我返番屋果陣佢地就走左去。沿途影左兩張相,都係睇唔出果到係下白泥,本來想影白鷺,但行近D就飛走…

2 則留言:

sHarOn 說...

好似好正咁wor!!!!! 個地方... 不過無狗會好d XDDDD

阿達 說...

有狗好玩D…
我只不過將最靚的野影底Je...
果到只有渣車的人先入到