2007年9月30日

無題

自中秋節係Jason屋企玩Wii訓一晚後就病病地,三點幾訓,不過訓到七點佢個鬧鐘就響,醒左就同胡子搭車走,返到屋企差唔多九點,好在有日紅假可以Buffer下,不過係Jason屋企訓真係好凍,之後都病病地…返工成日唔記得自己想做乜野=.=,又Send錯野俾人,CC晒俾D老細…不過算喇,還好仲有三日假可以抖下…

星期五打羽毛球,打一個鐘,得我、Sharon同Tenson三個人打,其實好攰,可能仲Keep 住病病地,無停過咁打,打左半個鐘都唔想再追波,As膝蓋果個位有D酸軟,返番屋企訓果陣都仲Keep住酸軟的感覺,真係唔可以成日玩到咁夜,第二朝仲要打網球,好在…胡子要Support,變左我自己練開波,同佢打左都唔知有冇十五分鐘,跟手同2Ming食埋飯,接左個電話就返番屋企…

屋企呢幾日氣氛已經唔係咁好,加埋呢個電話,更差…

2 則留言:

sHarOn 說...

你攰...
係因為我無盡到我既本分...

我返到屋食訓得好好...
証明我無乜點運動
因為正常...我打完波...係唔會訓得著架...

阿達 說...

No la... I was really not having good condition...