2007年8月13日

新開始

今日返番闊別一年的工作地方,是仕途的新開始,回到之前工作的部門,感到桃花依舊…不過又不是人面全非o既…只係好多空位,熟識的朋友們都上一層了。雖然轉了個近D的地方返工,不過起身的時間差唔多,搭車的路線一樣,只係早左落車,希望唔會有一日我未訓醒咁搭左去香港站。Anyway第一日返上去,介紹也唔駛,就坐係位到,乜Acc都未開,只好睇Doc,唔記得左Proxy係乜,開IE乜都去唔到,不停咁睇,時間就咁過,睇晒份Doc咁滯。本來諗住會有呢一層的人叫我一齊食飯,結果十二點放Lunch D人走晒,應該無人會當我係新同事,哈…當我好似以前咁帶飯吧…

多謝阿May的邀請,Lunch Time 同大家一齊打Bowling,好耐未打過,對上一次係大半年前,又無做運動好耐,好低分,不過一班人Lunch咁一齊玩幾開心。然後,又再次繼續坐係到睇Doc,同阿亮吹左陣,換埋己部機D Keyboard Mouse,每次用新機個Keyboard 同Mouse總是最舊的,然後坐坐下食Tea,多謝Stanley請食Tea welcome我,之後咁就過左第一日,Anyway看來準時走的日子將會遠去了…

沒有留言: