2007年7月12日

Demo

今日又去見番同一個Client,係搭車的路上,PM叫我係Demo prototype果陣講解,雖然無預備過,不過俾Client的Material係我整的,無問題下就諗下點講,一直去到人地個Office,早左幾分鐘上去,因為人地放Lunch未返,又有多少少時間預備,今次見到人地公司比較高職位的人,當人地俾卡片我,我又無卡片的時候,只好笑笑口算。Demo用左半個鐘左右,邊講佢地就邊問,本來無預過講的野,因為Client問的關係都講埋,對埋D Requirement三點半到就返番北角,路上我PM俾左D present 的意見,我的口吻太由客果邊出發,對自己不利,人地問我點Set我又直接答佢,變相令到人地覺得個System好易,不過第一次係人地的Conference Room Formal 咁Dem 野,係一個幾好的經驗…

沒有留言: