2007年7月17日

塞車…

今日屯門公路塞車,七點幾上車,九點先到荃灣,平時係巴士坐四個字,地鐵企一個鐘,今次坐個幾鐘,真係補番晒,不過就塞車塞左個幾鐘。汀九有警察折車已經奇怪,差唔多所有車都係汀九改道,得番巴士繼續向荃灣方向行駛,結果行左無耐就見到慢線同中線淨係塞住D巴士,間唔中郁下。返到公司九點十,都仲未齊人=.=,塞左車都好似對我無乜影響,反正九點三先開始有人返到,唔到十點唔齊人,只係自己少左時間做野。

不過今日又發現自己做錯野,之前寫果份Spec有兩樣野o岩o岩先發現做唔到,理論上如果佢係Asp或者Jsp的話一定無問題,不過佢係Pearl Gen出黎的CGI,加上係我之前無睇清楚份Doc,太大意啦,做野經常都唔小心…聽日又要落去Set場,希望一切順利就好喇。

2 則留言:

sHarOn 說...

唉...做錯野都唔夠我大鑊..
尋晚FF時係AOC個場到放左火...
仲要全世界都知我殺錯左個job ><
灰爆~

阿達 說...

放火 =.= 唔緊要..
救到唔好自焚就得...無人會記得
我今日先發現果d做唔到的野係做到
不過有error lor