2007年6月18日

上班的第一天

由於時差的關係,昨晚一直都睡不著,點幾訓係張床到,典到六點先訓,訓一陣就起身返工,第一日返工就勁無精神。去北角用左個半鐘,沿途都無機會訓,早左三個字到公司門口,未到九點一個人都無…等左一陣就入左去。公司大唔大唔緊要,坐係我身邊的人今日唔係SL就係AL,坐左成日都無講過野。到食飯果陣PM請食飯,雖然話係歡迎我食,不過我都無乜機會講野,一直就只有幾個人傾計,其他人都無乜出聲,又無人問我野,我真係唔係好識同o岩o岩識的人溝通,一食完大家就散得好快,講多謝的機會都無。返到Office繼續呆坐,無訓過睇spec睇到釣魚,第一日返工就咁過左…

現在的工作,就是Config佢Develop左的Software,說實話是很難做,因為要Config的野太多,有D野又唔係好明,不過不竟是第一日,還是看看之後的路如何,始終都想試下…手頭上仍有Interview的電話打黎,現在等待的或者係機會…

沒有留言: