2007年6月2日

準備

要去旅行Loo,今次旅行我都無乜點出過力,都係靠Sharon Plan行程,Book酒店。今日食完Lunch就出去買大家Share黎用的野,同買埋歐洲的旅遊指南,上次係IELM拎到的一百蚊書卷終於可以拎出黎用,不過D中文又有城市地圖的書都好貴,百八蚊本 =.= 商務真係厄錢,之後就返屋企喇…一返到去我老豆就同我講︰「你阿媽又走左出去……略」,唉~次次我去旅行都係咁架,上次去完台灣返黎,阿媽又走左,今次未去又走左,好在今次都唔係鬧得好勁,五點到阿媽就返左黎…

之後就繼續執野,為左節省部份的酒店開支,我帶埋張卷住的露營地舖,放左佢入個背襄到,就無左三成的位置…放埋D野入去都已經滿左,簡直係趕絕手信 @@,不過到返黎果陣應該會掉左D野去,到時應該會仲有位放野入去…希望無執漏野啦~~

2 則留言:

circle 說...

oh~
去歐洲旅行? so great!!! 玩得開心 d la~~

露營地舖其實可以打橫夾起個背包上面(個冚下面), 咁就唔駛浪費入面o既位了 :D

Unknown 說...

一路順風~