2007年5月19日

十蚊

預祝Angel同Vinna生日,一行十六人出左去食飯,容納到多人的地方係旺角唔係好多,最後都係去番唦嗲王…食完再食糖水,同上次無異,因為多人…之後就搭車返屋企,坐左係司機位果邊,坐坐下有個女仔上車,八達通無錢,又淨係得一百蚊紙,佢無問我唱錢,不過問左近D果個男仔,可惜一百蚊紙實在太難唱,我身上都只係得張一百蚊紙,之後個女仔同司機講,講左一陣又一個焦急樣,唔知係咪太攰,我俾左十蚊個女仔,基本上係幫佢俾晒成程車,as佢只有淨番果七毫子…俾左十蚊佢就覺得自己好有問題,不過以前試過搭車連錢都唔記得帶果陣,都有人幫我俾過,當補番以前果次啦,而且今日收到張十蚊現金券。不過之後個女仔初初問唱錢的果個男仔望住我…哈哈…

沒有留言: