2007年5月16日

疲倦的三天

終於都考左第一科ISMT,呢科要溫好多差唔多的野,而且只有一日的時間溫習,真係唔知考成點,不過考果陣感覺幾好,希望無寫漏野啦。

本來Plan係星期日開始就溫呢一科,不過星期一要Interview,星期日用左黎prep Interview的野,睇公司網頁、Java notes、JavaScript notes、asp的website、VB.NET notes同埋Tomcat notes,明遼自己只係樣樣都識少少,想花時間睇番D基本野,等自己Remind下。星期一上九點堂,上完堂返到Hall再prep下Interview,之後兩點幾就出去Interview,無點問Technique的野不過佢話有結果就今日打黎,結果又無…返到Hall 趕份GNED功課,as星期三交,做左唔駛阻住d時間,做做下就接到Call 星期二有兩轉Interview。交左份Assignment之後就過hall 3 煮飯,煮完返到hall整下d野都十一點,睇埋個公司的website就訓。

星期二朝早十點幾就出去In第二間公司,一去到就做IQ Test,感覺幾好,不過之後Interview果陣,又問我點解咁早搵工,間間都咁問,然後都唔係太多問題問我就完左…之後返番UST,慶祝Last Day去左南北小廚食飯,兩點九左右就出去In另一間公司,早到三個字,炎炎夏日著住套Suit周圍走,好在有瓦遮頭,上到間公司,先做九十分鐘Written Test,有IQ題、Comprehension同Java 加少少SQL的問題,除左Java知道自己錯左好多,我諗其他都無乜問題,次次做親Java的test都覺得好新鮮,問親的野都係唔同的area,今次問的都係D compliation 的error,不過好多case 我都未試過,枉我做左成年Java,又用Java黎做FYP=.=,做完等左十分鐘HR有人黎In 我,In左我諗二十分鐘左右,等多十分鐘,到Department 果邊有人In我,In完都六點半,結果Last Day 都走埋D堂 =.=。返到Hall食埋飯都差唔多八點半,然後先開始溫ISMT…

好攰,真係好唔想溫,一路溫又一路諗起自己做個Java Test 果陣有好多都錯左,不過之後一溫就溫到三點幾,第二朝十點幾起身繼續,好在考夜晚七點,如果唔係我諗我唔會夠時間去睇份Study Guide入面的Question Pool,好多Terms要背,好在都記到大部份。而家終於考完,終於可以抖抖…不過仲有個355Proj…

唔經唔覺都In左十幾份工,不過都未有Offer,In親programmer都會問我,有冇留意咩新的技術,有冇去過D咩open source 的網站,有冇平時寫D野黎玩,我諗我真係一個唔夠熱誠的Programmer,好多野只係識少少,Skill又唔夠,又唔係太熱衷係program上的發展,In親的公司大部份都問J2EE,事實上我係有寫過,但係對成個Architecture我都唔夠認識,問到D layer,或者有咩Support or EJB 我都唔係好識,我還應該再溫多D 呢方面的野…做親written test都成日答錯野,事實上好多野都係識o既,真係有D灰,覺得自己表現好差,開始好在意自己的得失,原有的信心都無左好多,不過諗諗下其實自己好多野都prep得唔足,而且我亦明白時間尚早…希望慢慢會改善,會有好消息啦!

沒有留言: