2007年5月11日

80Km

今日見355個Website無Lab的material,三點就返屋企,不過剪左頭髮先,還好的是去到salon佢剪緊一個客,平時間舖又細又多客,今次可以唔駛等,不過剪得唔短,雖然我叫佢剪短D。之後五點左右先返到屋企,係房到見到IELTS的成績,係我Expect的成績,對一個英文係UE只係E的人黎講,呢個成績好好… ︰)

坐坐下我Mom拎左份都市日報俾我睇,睇到佢上報紙,經社工的邀請,講番屋企個情況,勸其他人唔好沉淪,見到份報紙其實好唔安樂,份報紙有相,雖然見唔到佢個樣,但係因為呢D事上報紙,對屋企每一個人黎講都唔係一件好事,何況,問題跟本未有顯著改善。 希望份報導會幫到其他人啦…

之後見時間早又未煮飯就Suggest左出去食,不過係我請,本身上個星期都Plan左,因為母親節,不過又唔想正日出去。然後渣車出又一城食,都有兩個月無渣過車,一渣就渣左八十公里路,先由屯門去藍田接我阿婆,再去又一城,然後vice versa…本來諗住食D唔太貴又飽飽地的餐廳,結果因為屯門公路塞車,去到長青Tunnel又塞車,九點先去到又一城,結果食左page one 上面間八月花,見餐牌就知out budget… =.= 套餐六位用1xxx,最後散叫左D小菜,不過都唔太好味o既…可能係嗌錯左野啦…最後因為Out budget只好簽卡,簽卡果陣我大佬講左D野,如果佢唔係做左果D野,我諗我聽完都唔會覺得反感,不過算La。

渣車回家的途中都有聽住中大學生為情色版辯護的電台節目,話色情版係回饋社會對大學生的付出,有聽眾打黎問佢,佢就係咁推,好似AGM咁,又唔認錯,真係無聊…

沒有留言: