2007年4月25日

昨晨

上晝九點半去到沙田Interview,五個人坐係張好窄的枱到,我準時去到,但最遲係我,結果我坐左係主席位到…五個人寫好Form 之後,HR的代表就入黎,每個人介紹完自己後,個HR突然間問我…「你記唔記得你隔黎果個叫咩名,講左咩野?」@@ 係朝早未訓醒仲要無記到我隔黎果個的野下,只係講得少少,連個名都記得…In 完之後個HR 話,其實今日Interview…都係睇之後written test 個result =.= ,不過我見到我張Form 上面寫左個C字 =.=。之後做Test,份卷打錯好幾個字,有幾個Program根本compile 唔到,但又無果個choice…結果In 到十一點走,一行出黎就紅雨,無傘,好在Ryan有兩把…問佢借把就走,返到科大影影火雞…


沒有留言: